Vad har vi gjort ..

Ja alltså det här med träning ligger verkligen inte på priolistan .. Fram tills nu. Nu jävlar! Vi har gått ihop 3 st mammor (ev fler) och ska träffas några ggr i veckan och träna tillsammans. Kondition och styrka helt enkelt. Blir ett superkomplement till springturerna :P Hehe
Äntligen säger jag :) Hade ju bestämt sen innan att dra ner på ost och sås.. Mina stora laster. Hehe.
Sedan i lördags är basen i mina kalla såser inte krämfräs längre utan filmjölk. :-) Och en portion räcker. Chips max 1g/vecka (kan bli 2-3påsar i veckan som det sett ut)
Jag testade lite övningar på Daniel tidigare idag för att testa vad man klarar i mängd å sånt så jag har lite ont i benen just nu. Härliga känsla. Har saknat den. Ge mig!! Motivationen e på topp iaf. Mätningar är gjorda så det e bara att köra imorgon. Helst vill man ju skriva ut sina mått och framtida framsteg här men jag tror inte att jag vågar faktiskt.
Planen e ganska långsiktig oxå då vi kom fram till att vi kan använda oss av lokalen när det blir kallare till hösten.
Hoppas verkligen det håller nu!

Jag ser framför mig hur jag såg ut när jag tränade som mest. Mina axlar vilka jag verkligen älskade .. Alltså kommer ju aldrig komma dit mer eftersom jag inte har tiden jag hade då men lite bättre form på kroppen är mitt mål och jag har även ett viktmål.

Alltså, den bilden på mig .. Haha .. Jag älskar verkligen axlar .. måste kanske skaffa mig lite hantlar oxå .. suck .. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0