Helgen bara flög fram

Ja verkligen.
Minns inte ens vad som hände i fredags utan den bara flög fram. Hämtade Leo tidigt och vi såg på film. Det minns jag iaf. Haha

På lördagmorgon lämnade vi Leo hos mormor och morfar och drog till Älvdalen för lite innebandy. 3.5timme dit, slappa i 2 timmar, kolla på match i 2 timmar och åka hem i 3.5timme. Inte så effektiv dag men ganska rolig. Gjorde samma resa förra året, fast lite mer på vårkanten.
Söndagen så skjutsade jag D till Hemlingby så han fick leka av sig lite och sen hämtade jag Leo. Vi tog oss till stan och gjorde premiär-biobesöket. Lovade honom för nån vecka sen men då var jag ju för dålig. Halsfluss å grejjer.
Såg på Tingelingfilmen. Helt okej men lite för lång för en 4 åring. Eller snart 4 :)
Han tröttnade lite och spelade lite på telefonen men annars gick det bra.
Hämtade D igen på hemvägen och veckohandlade.

Sen kollade vi på film. 2st på raken. Snabba cash och Snabba cash 2. Absolut sevärda.

Nej nu ska jag jobba lite mer innan jag ska iväg å handla lite (åt jobbet) och träna.
Ska bara gå lite på bandet tänkte jag. E inte säker på att halsflussen är riktigt hundra bra än och jag vill INTE ha tillbaka den redan tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0