Dagen

Dagen har verkligen åkt bergochdalbana. Alltså jag blir så rastlös å lättirriterad när jag bara e hemma med Leo men jag har inte fått underhållet av Carl än så jag har inte råd att hitta på nåt. Å Särskillt inte efter att ha köpt medicin för fler hundra under gårdagen. Suck.
Som en en-meters ängel dyker Eric upp vid lunchtid å underhåller min son i massa timmar (3). Han e bra söt han :-) De lekte koja, spelade Wii, spelade DSi, lekte med bilar, la pärlplatta, tittade på film, ritade, fikade och kissade. Typ. Sen gick han hem och jag städade ut julen. Sen kom Daniel hem och vi käkade inte och sen la ja Leo. Skit trött på livet lixom, vill bara att allt ska lösa sig. Spelade spel med Daniel, irriterat å tråkigt, ett spel jag inte alls vill spela igen trots att det är nytt.
Leo sover oroligt å jag blir stressad att spela klart innan han vaknar. Å det gör han. Suck. Försöker få honom att somna om, ligger med honom i sängen, nä funkar inte. Går upp å hänger tvätten å städar undan medan han får gå in i vår stora säng å försöka somna. Jag diskar och städar undan men Leo e fortfarande vaken.
Sura uppstötningar delux (av medicinen?) hjälper ju heller inte för humöret..
Vet inte om jag kan jobba på måndag heller, vi får se... SUCK..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0