Ensam hemma

Jag har varit ensam hemma sen jag åkte en från mamma och pappa. Lämnade Leo kvar när de kom hem runt kl1915. 
Kom väl hem vid kl 20, tog lite ostbågar och saft, la mig på sängen och fipplade med iPad. Somnade. Och sover fruktansvärt dåligt. Som vanligt när Daniel är borta. Suck.. Han är i Stockholm på "minifestival". Typ.. Å nu e jag vaken sen en timme ungefär. Går inte att sova. Men men, skönt att kunna sova länge imorgon dock, typ 9 e ju länge för mig. Kan inte sova längre nästan. Sen ska jag och mamma mötas upp för en kranskurs jag visst hade lovat att följa med på tidigare i somras. Haha :-) Sen bockinvigning :-) God natt. (Ja eller god morgon för Er som läser)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0