En kortis bara

En liten kort uppdatering. Leo mår bättre men hör väldigt dåligt. Ska låta det gå 1-2 dagar till men blir det ingen förbättring så får vi gå på hörseltest och ev till en öronläkare. :-)
Han gick på dagis idag och det hade gått bra så så gott som frisk. Jag har jobbat idag och ska göra resten av veckan. Denna vecka e det dubbeljobbning oxå så det blir inte mycket fritid. 
I helgen var jag å Daniel på Hobbit 2. Mycket bra film men trist på priset måste jag säga. 155kr/st plus 15kr för 3D glasögon. Suck.. 



Sen var vi iväg till en riktigt kall och ruggig julmarknad i Högbo på söndagen. Kallt å regnigt. Inget kul väder alls. Köpte det vanliga, dvs ost :-) Leo fick massa småsaker å lite godis.


 Å så fick han träffa en Viking! :-) Nöjd kille verkligen. :-)

Ja just det. Hade besök hemma idag när jag kom hem, lite jobbarkillar (som Leo säger) Så nu är badrummet uppe nästan klart. Saknas lite saker men det fixar vi själv och några saker med hjälp av mamma och pappa min. Äntligen!! Men mitt mål var att ha det klart till jul och det ser ut att lyckas. Att inte foder sitter på dörren e inte hela världen men allt ska vara inkopplat och i funktionsdugligt skick. Så jag har tagit ett bad idag!! Första på nån månad. Leo hoppa ner han oxå :-)



Ursäkta väldigt suddig bild men dessa grabbar (40åringar ungefär ;-) ) kan jag absolut rekommendera. Per Måns Bygg. Jens och Nichlas. Fixar det mesta :-)




Jaja nu vart det inte så kort trots alls. Nu ska jag sova och imorgon blir det frukost på dagis tillsammans med Daniel och Leo. Sen iväg å jobba, 8-1630. Kanske får hjälp men det vet man aldrig :-) Idag fick jag en 55årig praktikant med mig :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0