En hel vecka har försvunnit

Ja ser där ja. Denna vecka inleddes med jobb i storvik och Hofors. Åkte hemifrån kl7 å var hemma kl1830, och under dagen fick jag samtal om att jag kommer jobba dubbelt resten av veckan. Inte mig emot direkt så tisdagen var det samma jobbtider som gällde. Bra att Daniel slutade 1530 hela veckan. Onsdag och torsdag slutade jag kl17 och sen hem från Sandviken. Funkar. :-) Igår var det snöstorm och jag var ut till Sandviken men jobbade bara till 1530 så var hemma i bra tid. Vägen till Sandviken var lite besvärlig men det var jobbigare att åka hem. Skymning, snöfall och massa bilister som kör 40-50 km/h på motorvägen. Jag tycker personligen att man kan köra 70-90 beroende på hur vägen ter sig. Och igår eftermiddag var vägen helt okej. Stormen hade lagt sig lite och de hade plogat några gånger. Men men, hem kom jag iaf. Somnade tidigt igår och nu hänger vi i soffan och tittar ut över all snö som kommit. Me like! Senare ska Leo hem till mormor och morfar och jag å Daniel ska ta oss ner på stan en snabbis bara (byta en present) och sen åka å storhandla. (Antaligen med resten av Gävles befolkning) 
Hade!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0