Loppis Åhléns

Idag körde vi en riktigt sälj-dag. Sålde i väg saker för 1500kr. Så himla skönt att bli av med. Och alla pengar in är Ullareds pengar nu.
Riktigt tattar-packad lånad bil och upp tidigt på morgonen men totalt värt det. Tänkte ta en springtur nu men det går för tusan inte. Orkar inte.
Har dock satt lite blommor i rabatten på framsidan som jag hoppas ska överleva den torra jorden där.
Nu ska jag se till att Leo käkar, görs matlåda till Daniel, packa upp allt jag hade med mig idag och stoppa in en tvätt i maskinen. Sen ska jag packa lite i för imorgon, Leos gympa börjar och jag ska till farbror doktorn så det blir lite stressigt på eftermiddagen. Plus att jag ska ordna in 2 bilar på tvätt på CarClean. Men det fixar jag ska du se. Hehe :-)

Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0