Livet

Usch vad jag inte mår bra i livet just nu. Sover bara som tusan 6dagar i veckan och en dag i veckan, ibland 2 e jag helt sömnlös. Orkar inte göra något, vill inte göra nåt, bara sova typ.
Konstant molande ont i magen. Vill inte vara med nåt mer.
Känns bara enklare att skita i allt. Och som alltid när jag har dåligt med pengar så har jag svårt att hålla i de få jag har. Suck.
Lättirriterad och har aldrig nån hunger, äter för att jag vet att jag måste. Men inget smakar bra.
Just nu hatar jag hur jag har blivit. Men de få gångerna jag kommit till denna punkt förr i mitt liv så har det vänt när jag insett detta så jag hoppas på det denna gång oxå.
Nej jag lider inte av depression. Livet går bara upp och ner som för alla andra. Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0