Början..

Igår steg jag upp kl01 när klockan ringde. Det var lätt för jag sov bra fram tills dess. Sen när klockan blev 01.45 så drog vi iväg. Hämta upp de andra 2 tjejerna först.
Strax innan Stockholm så bytte vi förare så körde jag. Bilen var jävligt seg men det gick. Efter ca 2h var det Dax för Frida att köra. När hon kommer ut på motorvägen vill bilen inte gå i mer än 70km/h. What?! Jaha det var bara å stanna de. 3girls in need på motorvägen. Suck. Klockan var nog innan 6 nångång. Jaja vi bestämde oss för att åka av på nästa avfart. Gasen i botten och vi kommer upp i 65 vid nerförs backe.
Hamnar på ett Statoil men de kan inte hjälpa oss. Nån rekommenderar Shell som ligger lite längre bort så dit åker vi.
Ja bilen åker inge längre denna dag heller. Efter en massa timmar med att försöka få nån att hämta bilen till gävle eller laga bilen så har vi trixat ihop allt och hyr oss en bil och kör vidare.
Fortsättning följer....


Kommentarer
Postat av: Sara

Ska bara rätta mig själv. Vi var 4 st tjejer som åkte. Måste ha sluntit på knapparna imorse

2012-09-16 @ 20:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0