vilken dag!

oj vilken dag! supervarmt ute å kunde sluta vid lunch .. åkte hem å drog på mig lite andra kläder å sen några min i solen innan jag hämtade leo å åkte till sätra ..
bara mamma var hemma så vi låg i solen å pratade medan leo gick omkring å lekte med vattenslangen å vattnade blommorna. jag gillar verkligen de stunderna när leo e nöjd med allt å går omkring i sin egen värld å sjunger å mamma inte håller på å donar utan sitter still å man kan prata med henne om allt. ta igen veckan lite :P
vart nästan lite väl varmt att sitta ute å jag e lite röd på ryggen nu men inget bränt iaf å det e huvudsaken.
sen blev det lite planändringar å jag åkte hem till daniel där jag sitter nu.
vi har käkat lite mat å nu ska vi se lite film å mysa .. vi har massa mys att ta igen efter en period av stiltje.
imorgon ska vi i väg på en geo-tur och åh vad jag ser fram emot det! längtar så himla mycket!!
nu ska vi snart se film iaf så jag ska avlägsna mig från datorn!
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0