div babbel .. jag e ju bra på det .. ibland iaf :P

å som ett bevis på att energin e hög idag. har jag mer gjort ..
Äntligen har jag lagt in kaninburen och leos bilstol på blocket .. efter sådär 2-3veckor .. bättre sent än aldrig.
lite stel i nacken efter snålblåsten igår men det e okej iaf .. lovade ju att återkomma haha :p
nu kör vi en liten bildkavalkad från telefonen! :P
Nån sorts stenfält som vi var ute å geocachade vid i lördags
dagen idag bestod av vila/solning/slappning
bus å lek med smågrabbarna
trött unge påvägen hem
bauta-spindel som mötte oss vid dörren
å världens finaste klematis som slagit ut!

saknar min saab lite ja .. men det e nog mest för att golfen just nu e på verkstad .. hmm .. kom tillbaka snart :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0