update..

..på ungen :P
-Ja en "olycka" på natten sammanlagt sen han slutade med blöja på natten. den får jag själv ta på mig, då jag glömde påminna honom att gå på toa innan vi la oss.
-somnar kl 19 å vaknar 0630
-vägen 14.6kg
-käkar väl sådär fortfarande tycker jag ..
-gör nr2 på toan utan knorr
-babblar värre än nånsin :P
-går på "..umpa" på måndagar (gympa)
-spelar mariokart wii utan problem helt själv
-spelar youtube-klipp och spel på spelsajt helt själv
-glad typ jämt
-frågar en del om sin pappa
-tycker om att vara på dagis
-bästa kompisen heter Lukas (stora lukas brukar vi säga för att skilja på kusinlukas, lilla lukas)
-morfar (moppa) är fortfarande idolen nr1
-gillar att hjälpa till med det mesta
-är gärna ute ensam en stund på både morgon å eftermiddagen. då brukar han spana efter katter eller sitta på en bänk utanför hemma å filosofera
-nellie hänger kvar som snutte
-käkar helst fiskbullar med köttbullar
ja .. alltså man kan ju i princip fortsätta hur länge som helst men jag stoppar här å går å lägger mig.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0