städryck

ja det fick jag nu på kvällen.. vi kom hem vid 1920 å sen började jag plocka undan, förbereda diskmaskinen (kan inte slå igång den idag för den låter ju så mkt) å tvätten e oxå förberedd tills imorgon (tar för lång tid för att jag ska hinna hänga ikväll), sorterat tomglas (har samlat på mig gaaaanska mkt), plockat undan kläder å sprungit omkring som en galning, dammsugit hela huset, tänt ljus, rensat buren åt alfen .. ja .. just det .. leo skulle ju oxå sova så har lagt honom nu :P
Hann knappt läsa ut sagan innan han slocknade, så himla skönt när han slocknar så fort numera (även om det gick extra fort idag eftersom vi gick upp tidigt å kom i säng en timme senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0