Framme

Ja alltså. Nu e vi alltså i fjällen. Vi kom fram igår
Vid kl15 efter en matpaus, 3geocaching-stopp och 1 kisspaus.

Inatt blev det sommartid vilket jag jämställer med skatteåterbäringen. Prisa kungen. Så klockan e nu kvart i 7 (fast hade det varit igår hade den varit kvart i 6)
Jaja, 3e morgonen på raken jag vaknar alldeles för tidigt för mitt eget bästa.
Leo ligger fortfarande å snoozar bredvid mig.

Ja just det. Det finns ingen 3G här (nehe!?!?) så bilder kommer utebliva i första skedet :-)

Huset e absolut okej fast lite kallt. Elementen funkar inte i vårt sovrum.

Ja just det, det där med sömnen: jag somnade när jag nattade Leo igår vid kl19. Inte meningen, det e väl därför jag e vaken nu helt ensam.

Vaknade upp kl 2130 å då hade alla gått å lagt sig redan. Hmm.


Idag e (nog) planen att ta oss med skidor till ett ställe som heter Solgropen. Vi åker bil så långt upp på fjällen som det går å sen resten med skidor. Beror lite på vädret men det e nog enda gången denna vecka jag tänker åka skidor på den ledden. :-)

Kl15 ska jag å Leo på Loffeklubbsmöte. Sen om han får bli med e en annan sak. Jag vill se vad det är mest. Sen blir det nog stugan bara. Shopping och geocaching får vänta tills en annan dag.

Jaja, jag tror jag kanske går upp nu å ställer fram frukost. Hej!

Ps. Jag gjorde illa knät på en kant igår så vi får se om det ens håller. Hej igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0