Dag 4 Lekland och geo-tur

Igår åkte vi som sagt till leklandet de har här på orten. Fast när vi kom dit lite efter kl10 så öppnar de inte förrän kl11. Jaja, vi åkte till Ica istället å handlade lite å kollade i olika bodar/affärer.
Åkte tillbaka igen till strax efter 11 å nu var det öppet. Superfint där inne med lekland, bilsimulator, jaktsimulator, airhockey, bowling, biljard mm mm
Betalade in Leo och han gav sig iväg. Superbra tyckte han. Jag spring mig riktigt svettig där inne i leklandet oxå innan jag fick chansen å köra bil mot Frida. Skitkul var det å sen spelade vi airhockey å sen bowlade vi. Ungarna käkade lite pannkaka till lunch. Efter 2 timmar var de helt slut å vi åker hem igen.

Jag sover lite å Leo kollar snällt på film i sängen å sen begav sig jag å bror ut på geo-tur med Frida. Det var sol, regn å snöstorm om var annat å vi fann på en hel del.

Vi stupar i säng å Leo fick sova mellan mormor å morfar på natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0