cykel

alltså igår höll jag på att få hjärtsnurr delux..

för det första så cyklade jag å leo hem till lukas (stora lukas) å lekte nån timme eller 2, sen när vi kom tillbaka så ville leo cykla på sin egen cykel, den som han suttit på i 2m innan han fick panik å ville av. men denna gången gick det bra så han cyklade på den och var nöjd å glad (ja jag puttade på och han styrde men ändå ;) )

å mitt i allt detta cyklande så dyker daniel upp PÅ CYKEL!!! då har han fått för sig att cykla från sig hem till mig. galning!


så det blev mycket cykling igår :p hihi


och idag cyklade jag till jobbet för jag har lånat ut bilen till daniel (å om jag lånar ut den så får jag tillbaka den nytvättad sen så det e en bra deal)

jag har 2.98km till jobbet så det går bra att cykla, å det går verkligen bra att cykla i detta väder vi har just nu. funderar på om man ska ta lite "friskvård" å sätta sig ute i solen lite :P


härliga nya vecka!
hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0