Vad händer?

Jaha, åkte till jobbet imorse men där var det bara tomt. Ja just det, de har ju åkt till Kiruna. Å alla grejjer har de tagit med sig oxå så det enda jag kunde göra på jobbet imorse var att kopiera lite papper och plocka undan lite. Till å med Kurt (hunden) var borta. Datorn med. Jaha, bara å åka hem å ha betalt då. Solen sken när jag kom hem så jag la mig en stund men nu verkar det dra ihop tyvärr. Jag som hade sett fram emot en solig å lagomt varm dag. Det e ju inte supervarmt ute men det e skönt när det e lagomt.

Funderar dock på att ta en tur till plantagen lite senare å utnyttja lite presentkort. Skulle behöva fylla på blomsterlanden lite. Det e en del saker som dörr för mig tyvärr.
Ska kolla det sen, å om jag orkar pallra mig iväg. Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0