skor å dagen

ja nya springskor blev det. köpte ett par först, sen hem å prova lite .. nä de var inge bra. jag åkte tillbaka å fick spendera 400kr till på ett par svarta skor. nu e jag nöjd. dock inte med färgen .. men de var sköna iaf
sen hängde vi hos mamma å pappa lite. mamma ringde i morse å frågade om vi inte kunde komma dit :p hehe
väl hemma blev det städ å tvätt. ska snart hänga sista tvätten för idag.
gjrode en sallad till mig å pasta med korv till leo, nu e jag mätter. gott gott e det :P
vid kvart i 7 tänkte jag lägga leo så jag gick för å kolla vad han gjorde. ja då ligger ungen å sover på soffan .. haha .. enkel läggning de :P
nu ska jag bara kolla lite på teve, hänga den sista tvätten, ta en dusch, städa undan i köket å sen sova!
just det! glömde. tränade för första gången idag oxå. zumba blev det. usch så otränad man e igen ..  haha
hej semester!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0