lördagen och söndagens plan

ja festligheterna var roliga. faktiskt en god sallad fastän jag brukar vara kinkig på sallad, en hel del folk å 2 ungar.
jag å frida började prata vårruset å huxflux sitter vi å kollar på vad för kläder vi ska beställa för att ha på oss under tjejmilen 1sep 2012 .. what?!
vad tusan hände där?
jaja, hemma var vi kanske 2030 å Leo stupade rakt i säng. vaknade 0630 en av viskning "e det morgon nu" sara svarar kort "nej" å somnar om. å leo somnar oxå om! wow! sovmorgon! strax efter kl 8 vart det godmorgon! å en riktigt god morgon it is!
ska snart möta upp frida för att inhandla skor. måste verkligen köpa nya då jag använder mammas gamla springskor. å måste hinna springa in dem innan jag ska springa en mil i dem!!

vi ska ha ett linne på oss när vi springer oxå, ett blått men vi vill ha ett tryck på baksidan oxå. inget töntigt roligt men ett skämtsamt seriöst. nån som har nåt tips på vad man ska kunna skriva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0