Uppsala 10/7 2012

När vi droppat gubbarna på Arlanda så åkte vi in i Uppsala. Tänkte kolla på Opeln igen på en liten spontantur när vi ändå var i krokarna. Dock så hade bilfirmat inte öppnat ännu så jag körde planlöst mot centrum. Ser en skylt där det står "slott" på och valde att följa skyltarna. Vi åker ända upp på innergården.
Springer runt lite, leker med kanonerna och tar lite kort. 
 
 
Efter ett tag kommer jag på att det kanske finns någon geocach i närheten så vi söker upp en sån. Leta skatter säger Leo. Väldigt mysigt och tiden springer iväg. 
Åker tillbaka till bilfirman och jag är välidigt imponerad av mig själv att jag har lokalsinne nog att hitta tillbaka samma väg som vi kom. (Ja ska väl tillägga att Leo sökte uppmärksamhet typ HELA denna tid också, inte så kul för honom att sätta sig i bilen igen. Han hade hellre varit kvar och lekt med kanonerna)

Och inte var det så himla kul när jag satt och pratade med en säljare alldeles för länge heller. 
 
I alla fall så skrev vi papper på bilen med några reservationer, så på torsdag/fredag vet jag säkert hur det blir. 
 
 
På hemvägen sen satt jag i telefon typ hela tiden och försökte styra upp detta med skadan på Golfen. För Golfen är såld också. Tackar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0