tråkigt inlägg igen ..

fortfarande ingen funkis i appen .. trist

fredagen blev lite flopp. lämnade av leo i sätra å skulla bara förbi plantagen innan jag skulle hem å mysa med flaskorna lite. (haha) men i rondellen vid hemsta så blir jag påkörd .. suck ..
HATAR den där bilen .. ska köpa mig en ny så fort jag kan ..
ja humöret kunde ju varit bättre men god mat käkade jag å sov gott gjorde jag .. haha .. :P

igår söndag var vi en sväng på furuvik. en riktig superduper dag verkligen. hade så himla kul å vädret var perfekt (även om vissa i gruppen klagade över värmen) haha :p Jag mådde kalas å ville bara mer å mer :P När vi hade gått ett varv i parken, åkt karuseller och käkat en alldeles för stor glass så drog molnen ihop å vi var påväg hem.
synd att vi inte kunde stanna och bada men det får bli en annan gång.
hemma igen tänkte jag köpa tvättmedel på lill-ICA men det var såklart slut så jag mutade leo med lite godis å åkte till stora ICA :P Perfekt!
sen behövdes lite vila. leo skulle leka han å jag skulle sova. klockan var väl ca 1515 å jag myser ner mig i soffan. men se där ja, sällskap som snarkar på 2-3minuter. haha :p Jag pallrar mig upp från svettig soffa utan att ha sovit nåt å fixar å donar lite istället.
leo sov i 2.5h. :p oops ..

jag drog fram soffan och gjorde rent golvet och slängde ut mattan för rengöring. jaja, vila e överskattat.


summan av detta e att jag sov underbart i natt å leo vet jag inte alls när han somnade. hihi :P

(å som vanligt så fuckar sig bilder även om jag bara lagt in en från telefonen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0