Måndag. Eller..

Första semesterdagen idag. Har varit en del att göra faktiskt. Imorse iväg med golfen till Bilmetro. Handlade lite snabbt. Sen hem till mamma å pappa där Leo var och fixa med geocachingsaker. Funderar på att ta en tur ons-tors med bror om vädret tillåter och då behövs lite förberedelser. Både med cacherna och med själva resan. Tog några timmar å sen har jag fixat med det när jag kom hem ikväll oxå. Men till mitt "försvar" så har jag haft ett 2månader långt uppehåll (3 cacher på 8veckor) och behövde uppdatera GPSen och mig själv en del. Vi tog iallafall Saaben från Sätra och hemma blev det tortellini till middag. Enkelt och gott. Efter maten tog vi en cykeltur mot kyrkan och tog en geocach. Leo tycker oxå det e ganska kul nu faktiskt ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0