God morgon!

Vaknar upp till strålande sol! Ja igår var vi alltså i Uppsala och fick med oss bilen hem. Woho! Påvägen hem så plockade vi ett fåtal geocacher, eller skatter som Leo kallar dem. Han börjar tycka att det är roligt med geocaching å det gillar jag med. Särskillt nu när jag vill åka bil lite mer. Blir nog en och annan tur i framtiden. Hihi Leo skötte sig utmärkt på Uppsala-trippen iallafall, trots att han fick åka vagn en lång bit, det var varmt och svettigt och kanske lite långtråkigt för honom. <3 Men hemma sen, vid kl15 så slocknar han. Och faktum är ju att han är svårväckt så han vaknade halv sju. Ville ha hamburgare direkt när han vaknade och jag var inte svårövertalad, det betydde ju att jag fick ut och åka bil. Haha. Tog en sväng förbi biltema för där var någon sorts bilträff. Men jag förstod inte riktigt temat, massa Volvos, en del japps och div sportbilar. Kanske bara var för bilar, inga speciella bilar. Leo ringde till morfar i bilen och vi åkte dit en sväng. Strax innan kl22 var vi på väg hem igen. Hemma så börjar jag städa å städar en hel barnfilm. Haha. Men tusan vad skönt det var att idag vakna upp i ett städat hem. Leo och jag somnade vid kl tolv ungefär men vilken Superhärlig dag vi haft!! (varför blir det inte radbrytning även fast jag skriver med det???)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0