Sover gott

Leo e så duktigt på att somna numera. Känns så himla skönt men det beror väl på våra strukturerade vardagar numera. Upp 0630, dagis, ca 16 hämtning, mat, lek, ibland bad, kvällsmacka, saga/ljudsaga och yoghurt.
Hmm när jag skrev det sådär så undrar jag varför han e så smal fortfarande för. Han käkar ju typ konstant. Hehe. Nej då, han äter ju ganska små mål med mat. Det e därför han kan käka så mycket å fortfarande vara så himla smal.

Iaf så väger han 13,7 och är 97,8 lång enl officiell vägningen å mätningen.
Ungen e helt enkelt lång å smal. Fasiken, 13 kg, jag måste kolla i pappren om jag verkligen mindes rätt (de ligger i bilen, får kolla senare) men 13 kg låter super lite ju. Hmm...


Såhär blir det när Leo leker med telefonen. Och tro inte att det var lätt att välja mellan de 66(!!!!!!) bilderna som nästan var identiska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0