Hallå där

Hallå där!

Hur har ni orkat? Hänga kvar fastän jag inte skriver nåt längre.. för inte har jag haft feber i över en månad heller ..
Inspirationen och orken har verkligen inte funnits där.. Finns nog inte heller där nu men jag fick bara en uppenbarelse att jag skulle skriva en rad i bloggen.
En sak jag önskat att jag haft tid med (och ork) e sammanfattningen av året som gått så jag kanske ska fila på en sån. En kort summering bara.
Vi får se vad som händer med den saken.




Den här lilla fisen fyller 3 år om exakt en vecka! Sjukt. För exakt 3 år sen fick jag min tid för snitt alltså.. Shit, minns hur nervös jag var men ändå samlad å visste inte riktigt vad som väntade mig. Haha .. :P

Jaja. :P Nu ska jag gå å fixa lite saker. Har en hel del att göra inför helgen känner jag .. Typ basic saker som torka golven men även special saker som att blåsa 150st ballonger

Så även om inspirationen tryter så får jag väl göra ett litet ryck då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0