Helg!

Det blev Ikea en sväng iaf. Men bara lek för Leo å sugrör till mig. (visste ni att jag typ alltid dricker med sugrör?)

Leo började hosta supermycket i natt vid kl12 å slutade inte förrän vid 3-4 tiden. Var tredje- fjärde inandning hostade han å flera timmar. Inte mycket sömn för mig inte, Daniel gick å la sig på soffan efter 30sek, då hade han tröttnat. Märks att det e jag som e föräldern :-)

Kvart i 7 var vi vakna å glada. Jag e faktiskt inte så trött, än. Brukar ju komma vid kl 14 det där. Hehe

I eftermiddag/kväll så åker vi till Storvik för Daniel ska spela innebandy, Leo får vara i Sätra. Jag gillar att åka å komma på innebandy ja. För det första får jag komma ut lite å inte bara "sitta hemma med Leo" eller göra barnvänliga saker. Även fast Leo följer med ibland oxå.
Sen e det kul att se Daniel göra nåt han e riktigt bra på oxå. Såklart!

Frukosten idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0