dagens plan

just nu sitter jag å väntar på revisorn som ska skicka ut underlag för löner sen ska jag bara betala ut lönerna å sen kan jag faktiskt ta helg. woho!

preliminära planen e att hämta leo tidigare å åka ut på ikea, sätta han i lekhagen å gå å käka med daniel. vi får se hur det blir med den saken bara.
annars ska vi hem å mysa bara, å städa lite
faktiskt så hände första olyckan i går kväll för leo. när han sov alltså. tack gud för plastad frotté. men jag måste väl ta på mig halva olyckan själv, jag var så himla trött igårkväll så jag glömde påminna honom att gå på toa innan han skulle sova.
helt förtvivlad var han. och när han sen skulle gå in i mitt rum å krypa upp i sängen där (medan jag slet ut sakerna ur hans säng) så fastnade han lixom med överkroppen på sängen å ett ben, mitt i klätter-rörelsen så somnar han igen. om ni förstår. fick väcka honom å klä på lite nya kläder å sen upp på kudden för att somna om.
ja då har lixom första olyckan kommit, men han har varit helt torr på natten superduper länge ju. jag e stolt. riktigt stolt.

när vi klev in på dagis i morse möttes vi av texten: DET GÅR MASK på anslagstavlan. jag tycker att dessa små uppmaningar/varningar oftast är riktigt humoristiska.
det var lixom allt som stod, DET GÅR MASK å sen informeras vi om planeringsdagen i juni (tror jag den var jag var så uppe i masken)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0