Datorn e borta

Japp. Den vart "för bra för att vara sann". Nja men sanningen e den att datorn absolut var kalasbra, boven var operativsystemet. Inget funkade typ. Okej jag överdriver men från startmenyn tog program som borde starta (tex chrome) på 2sek (om inte mindre) de startade på ca 20-25sek. Och några av spelen jag vill spela på den funkade inte på win8.
Så jag var å lämnade tillbaka den idag. Min rosa skönhet. Men men.. Ville ju gärna ha datorn men med win7 i å det lyckades dom faktiskt skrapa fram åt mig. Och det väldigt fort oxå. Så jag var bara datorlös i Ca 5 timmar. Hehe
Jag sysslat med datorn i 2timmar å nu e allt up to date.
Så jäkla härligt och allt funkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0