produktiv dag! (hittills)


började dagen här. på nåt som verkligen inte e mitt territorium.


sen sattes det igång


och blev så ..
sen ska det in en liten liten garderob och luckor .. men mycket tack!!


sen fick liten så himla nice kläder oxå!! love! ♥ Fristads ska det vara!



i övrigt har jag fixat rabatten på framsidan (spar baksidan å gräset tills helgen då jag får hjälp), klippt rosorna (igen), tagit bort blommor å planterat lökar. sopat altanen på framsidan å tagit fram vinterprydnader (vinter snart? iår ska jag hinna göra baksidan vinterklar innan snön kommer, det hann jag inte förra hösten. så nu e jag ute i god tid. hoppas jag) torkat rent räcket på framsidan å insett att jag måste måla om dem igen .. suck .. nästa vår säger jag bara ..
krattat ur häcken på framsidan e oxå gjort. MEN det finns ingen ledig skottkärra i förrådet så det blev en plastsäck .. fint skit sirru ..
plockat ur diskmaskinen och skruvat ner en stång har jag oxå gjort. woho! å smsat massor! :P

ska hämta Leo på dagis snart å då drar vi med bästaste grannarna till IKEA .. :P hihi .. kvinnonöje på hög nivå (stackars Leo) ;)

jag kommer vara helt slut ikväll :P

nu ska jag plocka lite (som vanligt) å byta kläder :p

hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0