hellå!

vill bara glömma gårdagen så lets do it. å inte återkomma heller .. :P



btw så förra veckan så såg jag min förra bil .. :( uuh vad jag e ledsen att jag inte kunde ha den kvar (självklart mer glad att jag fick leo och behövde byta bort bilen för den skullen men ändå)

idag så har jag spacklat lite i leos rum (betoning på lite).. första gången ever, jag antar att det gick bra.





Idag tog det bara 10min för leo att somna. detta går kalasbra ju!!




i övrigt idag har jag varit på bilmetro å jobbat, kört en bil alldeles för fort, umgåtts med bästaste grannen, käkat en riktigt god LCHFpaj och lärt mig att tärnat bacon inte e gott, det ska vara skivat.

eftersom jag e lite tom i bollen så blir det allt för idag


bild från i morse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0