Sakta med säkert

Nu har det stått stilla på Leos rum ett tag. Men idag fick jag tummen ur å provade att fixa lite själv. Jag får väl skäll sen för att jag gjort galet men det märks :P Detta kommer bli så himla bra ju :p



Jag skulle vilja ha en eller två sånna mammut småförvaring/vägghylla som ser ut som ett V (BLÅ) å de verkar inte finnas på IKEA Gävle. Nån som har några över kan ju kontakta mig. Sen e det bara att finna ett lämpligt nattduksbord oxå. Det e svårt med måtten men det ska väl gå :p



From imorgon blir det strikt LCHF i en 5dagar, en dag där jag käkar vad jag vill å sen 6 dagar LCHF igen. Den där vad-jag-vill-dagen brukar bara innefatta chips typ .. pasta/potatis/ris å sånt käkar jag ju inte nu heller. eller väldigt sällan iaf. Bröd däremot brukar slinka ner ibland men inte from imorgon :p (passar alltså på att käka upp ful-maten jag har hemma) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0