Ögonfransar, före-efter

Före

Efter
Efter


Före e med kamera å efter e med mobilen. Före e tagen 20/7 och efter x2 e tagna 10/10.
Det e sjuk skillnad med tätheten. Längden e det lite si å så med, de e såklart längre än innan behandling men inte jättemkt (jag märker dock grym skillnad)
Störst skillnad e det på undre raden där jag knappt hade 3 strån förr, där e de superlånga och tjocka.

Helt enkelt: jag tycker det e värt att köpa en förpackning till (jag köpte 3.2ml, skulle räcka i 2-3månader. jag började i Juli och använder fortfarande samma förpackning. har följt råden med 1gång/dag första månaden och varannan dag därefter. Dock senaste 5dagarna har jag haft på varje dag för att bygga upp till en speciell kväll.
Säker å snabb betalning och leverans. (levereras som rek)

Jag e iaf mycket nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0