innebandyyyy

sådär ja .. vilken dag :P

först var vi på innebandy på Träffen i sätra. underhållande och oavgjort. sen åkte vi till mina föräldrar å käkade jättegod LCHF-kyckling/currygryta. mums!
sen en sväng till valbo för att inte shoppa nåt alls å tillbaka till föräldrar för efterrätt.

sen fick vi för oss att kolla på mer innebandy så vi åkte på hemmapremiären med GGIK på Träffen .. haha ..
sen hem till mig för att käka på tacosen som blev över igår å sen till brynäs för lite film. men jag slocknade på en gång! galet trött var jag ..
vi som skulle åka å kolla på Gävle från Avan .. men det får bli en annan gång .. :P



idag hämtar jag leo, eller jag hänger nog hos mamma å pappa ett tag oxå för min farmor skulle komma. sen hem å tvätta. jag har 4 maskiner att tvätta .. :P så det e bara att sätta igång när jag kommer hem. men jag kommer inte hinna allt .. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0