HELLO!

för att underdriva: har mått dåligt ett litet tag nu å därav uteblivna uppdateringar :p men nu e jag på banan igen :-D

förra helgen blev det mkt sport å denna helg INGET alls .. usch vikken abstinens jag har .. haha .. :P



har ju gjort en massa saker senaste veckan, såklart å som vanligt men det e historia nu.



det jag måste göra nån av de närmaste dagarna e iaf att kratta gräsmattan :p ser för kass ut. :p men alla löv e ju inte nere än men ändå .. :p

idag blir det dagis som vanligt å jag ska ta en cykeltur för jag e billös.
har bytt till vinterdäck nu så snön får gärna komma.



i förrgår blev Leo uppe lite för sent .. vid 23 gick han å la sig. :p

jaja .. nu e det påklädning å dagis

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0