allmänt babbel

jag e en bitterfitta ..

jag HATAR när det inte e nåt väder alls .. tiden står still, dagarna går sakta och veckorna segar förbi ..
hellre snöstorm än 5grader och moln. hellre tropisk hetta och sol än bara kallt å moln .. usch .. fy .. blä .. jaja ..





sprickan i framrutan på bilen som var några cm från början e nu från kant till kant på rutan .. suck .. tur att det inte blir dyrare för det .. :p
12maj ska jag byta ruta iaf.



käkar LCHF fortfarande och har gett mig fan på att testa om det går att gå ner 5 kg till. bara för att lixom ..
bacon e perfekt att "steka" i micron på hushållspapper. 4-5min på högsta effekt. Rökvarning dock men goda och krispiga.




var ut å geocacha igår å då hade det kommit snö. så nysnö den 3maj 2011. bra skit ;)
vårflod-delux e det ute i skogen iaf. talar av erfarenhet.



sista april spenderades på soffan .. sovandes .. jag e ju så fruktandsvärt trött av dessa allergi tabletterna .. galet trött alltså.



så nån majkase blev det inte. men det gör inget. skönt å sova iaf.

i helgen ska jag försöka mig på att se ALLA millenium-filmerna .. får se om det går.
bara å hojta till om nån blir med. tilltugg blir bacon, gurka och dip. :)



sen har jag börjat i nåt program genom arbetsförmedlingen där de ska intensivcoacha x antal personer.



förhoppningsvist ska det resultera i ett arbete inom kort. så varannan vecka eller varje vecka e det möte. första mötet var i fredags å andra mötet var imåndags. min handläggare heter sussie å e riktigt trevlig och hon hjälpte faktiskt till med att få mig att inse att jag söker fel jobb.
så det har jag fixat lite med idag. sökt jobb å sånt .. rätt jobb :P



i måndags var jag ute å sprang iaf, gick ganska bra. fick ganska ont i höften efteråt. men jag ska fortsätta inom kort. 3ggr i veckan e min plan att springa. ca 2 km e det runt "banan" jag har .. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0