en vanlig dag


idag har leo varit hemma med mig då vi gjort om schemat på dagis lite. blev en "storhandling" :p


och såklart det obligatoriska bilåkandet




ska på arbetsintervju nr2 inom kort och det e ett lite snobbigt å hur fan ska man klä sig? jag äger ju inte ens en skjorta (som inte e rutig) så efter många prov-outfitter idag så har jag bestämt mig för denna.




dess strumpor var tok orange å vita innan jag tvättade idag och nu e de bruna och vita. hur kunde de bli missfärgade på det färgade området och inte alls på det vita?????





leo klättrar själv i kanan









iövrigt idag har vi bara varit hemma å gjort en massa nytta. tiden flög verkligen fram hela dagen .. nu har vi varit ute å lekt en massa. kom precis in å nu blir det film, yoghurt å sova. precis som alla andra dagar :p

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0