realtids drabbel

vart en riktig trevlig tur till ikea, owes, plantagen å willys. lite småköp här å där .. men nu .. hallå vad hände med mig? gick luften ur mig?
jag sitter här helt apatisk. stirrar ut i luften och söker efter nåt att vila ögonen på .. enda gången jag orkar resa mig är när jag inte hört leo på ett tag. oftast så har han bara förflyttat sig mellan kanan och gungorna.

just nu ser jag att han klättrar upp i kanan. livsfarligt, men jag kan ju inte passa honom hela tiden å säga nej så han får klättra. har gått bra hittills iaf. ser ett huvudsticka upp över kanten, snart är han uppe. uuuus, skriker han när han e uppe.
tornet är format som ett hus. riktigt sött faktiskt, har sett värre lekställningar.
en gubbe kommer över och hjälper honom leka lite. :P
det e bra.

jag sitter verkligen bara här å inte tänker. skriver vad som händer i realtid.

nu har leo tagit med (rullator)-gubben till gungorna. här ska det gungas. :p
japp, ser leo som svingar i gungan lite mellan träden. han älskar nog det :) bra, för jag orkar faktiskt inte. helst skulle jag vilja gå in, dra på en barnfilm på dvdn i sovrummet och sova en sväng.

jag är inte trött. jag e bara .. borta.

har inte ens glädjen att packa upp sakerna jag köpte när vi var och handlade.

nu har de visst gungat klart. leo charmar alla.

nej, jag ska nog lägga ner å locka in min son på lite fika. (köpte ju chokladbollar på ikea)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0