om jag ..

.. nånsin dör å man behöver identifiera min kropp ..

jag är 175cm lång.
har blonderat hår som i orginal är råttfärgat/askblond/typiskt svenskt.
öronen är piercade med 3 resp 4 hål.
jag har en ståltråd i undre tandraden.
4st tatueringar (se bild(er) ).
4st ärr på magen (likt på bilden).
1st ärr under naveln vertikalt, ca1cm långt.
1st C-snitt där Leo kom till världen, under bikinilinjen ca 12-14cm långt.
Massor med födelsemärken men de mest udda/unika är nog:
-i höger handen, till höger om "livslinjen". en prick med ett ljusare fält utanför.
-vänster handen, mellan ringfingret och lillfingret, på "simhuden".

så, nu ska det väl inte vara nåt problem att identifiera mig om jag inte har legat väldigt länge i vatten eller torterats riktigt mycket



höger arm och på vänster sida under bikinilinjen


vänster skuldra och hela högra benet

ärr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0