lör-sön-mån

eftersom blogg.se har legat nere å det man skrev har försvunnit så gör jag en resume.



i lördags var det cruising i gävle och vi var självfallet nere å spanade lite. dock tyckte leo bäst om vattnet. ån, fontäner, vattenspel/konstverk och fnasket.





söndagen spenderades bland annat här.


geocachandes och sen i sätra för grillning och solning.



dagen idag (måndag) har inte fastnat på bild men det har fixats i trädgården, leo har varit på dagis, jag har veckohandlat, solat och käkat massa god mat. :p
nu ligger leo i min säng å kollar på nicke nyfiken, snart dax för yoghurt å sen godnatt.. hoppas jag .. jag e helt slut av att ha varit ute varje sekund fram tills 18.
förresten har jag även joggat idag .. duktigt, men det var liiite för varmt för min smak att motionera.

ingen teve alls blev det igår å jag satsar på samma idag. :p

hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0