ett riktigt inlägg för en gångskull :P

leos nya ord för lukas: dåtass. (uttal, dååååå-tassss) ja visst serru, bättre än åttat iaf :p hehe

lukas i mars i leos bilstol i saras bil :P (sara=jag)



utan att jag själv tänk på det så har jag visst startat krig mot maskrosor. jag njuter av att dra upp de jävlarna ut gräsmattan, ryser lixom till när jag inser att hela roten e med, svär de gånger den gått av. jag har lagt ner 2 timmar på det idag. bland annat en halvtimme nyss. kl halv nio på en fredags kväll .. har man inget liv då eller? :p
men vilken tillfredställelse .. haha ..

har sått morötter och rädisor oxå. å såklart min favorit, prydnadspumpa!




i övrigt på dagen (efter att jag dragit ut ALLA kläder och julsaker från förrådet och rensat och sorterat) så har jag fått mitt förråd getingfritt. tack t för det. mkt bra jobbat.


gått igenom och namnmärkt alla leos nya kläder (bättre begagnade! och igen, tack till alla inblandade)
inte bara kläder blev det, det blev 3 par vinterdojjor vilka han borde kunna ha till vintern om inte fötterna blir 3-4storlekar större över sommaren, ett par fodrade stövlar OCH ett par skidskor. tack tack :D





sen har jag gjort nåt dumt med min höger fot oxå. ibland när jag kliver på den, observera ibland bara, så gör det fruktansvärt ont. har lindat mig med bandage bara för att komma ihåg att gå försiktigt.



summan av denna dag: en riktigt riktigt bra dag där vi hunnit med fruktansvärt mkt. nyttigt och onyttigt. btw -1kg på vågen igen för nu kör jag ju stenhårt på LCHF igen. så det e minus 5 sen innan jag började med LCHF (som måste ha varit i slutet på mars va?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0