bad, blöja och tanke

vi somnade om i natt iaf .. efter en ganska jobbig tid .. men leo tog toksovmorgon och vi vaknade kvart i 9. ringde till dagis å sa att vi skippar det idag. packade en väska å åkte å spontanbadade på fjärran.
sen åkte vi förbi arbetsförmedlingen och jobbchansen. hem å käka lunch å vila lite. inget sov för leo för det vart ju så sent imorse.

sen har vi bara myst. käkat chips å kollat på film. iaf i 30 min, sen somnade leo :P han har sovit i 2 timmar nu så jag gissar att natten kommer bli lite dryg igen men det gör inget :p
jag har käkat bättre idag så jag har massor med mer tålamod :D



btw så har Leo varit helt blöjfri på dagen i 3dagar nu. bara när han sover har han blöja, till å med när vi åkte bil till å från bad/stan skippade vi blöjan. coolt :P
undra vart jag ska göra av alla blöjor om det fortsätter såhär :P nejdå, på natten kommer han ju fortfarande behöva det ett bra tag till.

nu ska jag plocka fram lite saker vi ska ha med oss i morgon! det e ju furuviks premiär då :p såklart vi ska dit nu när vi har säsongskort! självklart .. å som sagt, vi måste passa på innan jag kommer att jobba.

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0