nattmat

jag valde hemmafruarna till slut. idag e jag så pigg att jag kanske till å med tänker kolla på the middle. :P

för 5 min sen stack leo från sängen och går in i köket. ropar mamma, mamma, mamma .. går väl upp å kollar då .. å där sitter han på sin stol som ett ljus och vill ha mat ..

så han käkar pannkakor med sylt just nu .. hmm .. hade gärna gett honom välling men eftersom han inte dricker sånt när han e hemma så är det ingen ide.



dock e jag glad för allt han käkar .. han blir så himla smal när han e sjuk, han e redan smal å det blir lixom mer när han inte käkar på några dygn.

efter 2 dagar "iinstängd" hemma är mitt tålamod noll .. imorgon måste vi gå ut/göra nåt .. håller på att bli galen ju ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0