maten

jag käkar fortfarande LCHF men eftersom man inte riktigt har tillgång till en våg så vet jag inte alls hur det går. dock vill jag berätta att jag e nöjd med vikten och käkar inte lika strikt som när jag gick ner 5 kg ..
å särskillt här uppe då man käkar grillad korv och lite godis. jag försöker hålla mig till ost istället för godis (ibland) :) och minimera bröd intaget.

till maten går det oftast bra att käka ost och lite lite grönsaker istället för kolhydraterna. iaf i den utsträckning att jag INTEfår ont i magen. och om jag får ont i magen beror det snarare på godisintaget.

käkar MASSOR med nötter däremot. e bara 16g/100g i det .. (gränsen på LCHF ligger på 5g/100g så det e tre ggr så mkt MEN bättre än chips som ligger på ca 55g/100g.
shit vad kunskap man besitter ;)

love




Low-carb burgare på max (dock finns det ju inget max på 10tals milsavstånd från här)
den är jättegod och man blir riktigt mätt. helt utan bröd. mmm :P
har käkat den 2ggr varav en gång med mamma som oxå tyckte den var jättegod med massa sallad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0