helgsplanerna

struntar i gymmet idag så jag orkar med träningen ikväll .. e inte riktigt upplagd för att gå ut bland folk heller ..

blir nog bättre ikväll när det är mörkt :p
hoppas verkligen bara att anna oxå får en plats på dansen.

i övrigt ser dagarna ut såhär: (ja detta blir även en kalender/påminnelse tll mig själv som jag kan kolla på sen så jag inte glömmer nåt)

Torsdag:
17.00 Sätra
19.15 Fjärran

Fredag:
9.00 Dagis/träna
14.00 Hämtning och till Sätra för middag med fam Rickegård och Olsson/Nyman. Planering inför fjällen. Middag kl 18.

Lördag:
9.30 Familjelek med Leo på Royal
Kvällen blir det nog tröst-whisky, massor

Söndag:
Sovmorgon.
12.00 Hem till Anna å kolla lite på tupperware, ska försöka få mamma att handla lite oxå :)
13.30 Sätra för att hämta Leo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0