fynd fynd

idag har jag å linda varit å fyndat igen .. så hima trevligt men billiga kläder ju ..





det blev en slaskeman, övre bilden.
och en boardsman och windfleece, andra bilden.

regnsetet i storlek 100. fleecefodrade och fleecejackan i stl 110. att växa i med andra ord. var ute efter en boardsman i storlek 90 men det fanns inget.
å det e ju bra att lägga på lager inför framtiden. 110 e gigantiskt stort i didriksson-mått.
kom undan med 540kr för allt detta!!! (bara ett nytt boardman går på 649kr!!!!)

lite tråkig e jag nog för jag tog samma färg på boardman som jag redan har i en storlek mindre .. så han kommer ha samma färg å form på kläderna i många vintrar framöver. men det fanns detta gröna/mönstrade och ett hel-blått i samma storlek å jag undviker ju helst blått så mkt jag kan så jag e nöjd ändå. (om man ångrar sig får man väl sälja det på tradera då, kan avslöja att jag betalade endast 260kr) ja jag tjatar om att det e billigt, för att det e billigt!! ;) :)



nu ska jag hämta leo på dagis å sen ska vi packa oss iväg till sätra för mat, tupperware, biltvätt och packning.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0