börjar bli gammal tror jag, vill se sport

det e nåt fel på mig .. igår såg jag fram emot vasaloppet. har suttit å kollat sen kl 10 nonstop å nu e både herrarna å damerna i mål, alltså de som vann .. såg även45 min i morse men inte helatiden, gjorde massa saker samtidigt då.

skidfeber? det e den där galna norrmannens fel :P



idag e det iaf söndag å imorgon börjar veckan om. träning träning träning och dagis för liten. just nu e jag extra taggad eftersom dieten funkar riktigt bra. minus 3 kg på 2 veckor!! woho!
5cm runt magen har försvunnit oxå .. beach 2011?? ;)

det där med dieten harjag varit riktigt strikt med mig själv, en dag har jag syndat å det e i fredags MEN idag började mamma baka här i sätra å min stora last e ju kakor å bullar så det kommer att bli en å annannybakad bulle idag med men det e jag värd.
runt maten idag så kommer jag fortfarande hålla stenhårt på dieten, inge potatis utan bara kött, sås och grönsaker. e ju så himla gott oxå.

jaja, nu e det dax för lite annat igen .. hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0