älskar, älskar massor, älskar inte?

mkt mätt på ett skönt sätt blir man av maten .. jag älskar broccoli :p denna gratäng kommer att bli en favorit.
nu badar leo iaf å jag sitter på golvet bredvid med datorn på toan. humöret känns lite bättre efter 1½timme på soffan och en ny "vi föräldrar"tidning .. inget går egetnligen upp mot dagarna då man får en ny tidning i brevlådan.
jag älskar tidningar ..

e det bara jag eller "älskar" jag väldigt mkt på dåliga dagar? broccoli, tidningar, nagellack? hmm ..
ikväll blir lektyren "barnaboken" iaf. å förhoppningsvist en unge som sover lite tidigare än 22. liten har ju sovit på dagis idag så det kanske går att söva honom i lagom tid ..

efter maten, som alltid, så e jag sugen på nåt sött .. brukar ju bli en kaka eller 7 men idag inget. idag ser jag fram emot en tallrik fil och en ruta av den mörkaste chokladen vid kl 20. det e min belöning. (chokladen alltså, filen är inom gränsvärdet)





ser fram emot torsdag oxå, först hemlingby på dagen å sen fuegon på kvällen. mest för dansens skull då .. har jag nånsin nämnt att jag har de stelaste höfter som gud skådat? en taktkänsla som döljs bra när men öser på i bilen? och att jag blir högröd i ansiktet såfort jag hjärtat slår lite fortare än vilopuls?
jaja men så e det å jag ser ändå fram emot det. hade dock önskat at tjag hade nåt mindre tajt i träningsklädes väg .. men det har jag inte .. så alla de andra 109st motionärerna kommer att se mina stela höfter och min ovana att dansa .. men jag fick väl bjuda på det då för kul ska jag ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0