åååh-dag

lite tråkig dag idag iaf ..
gick ut från jympan efter 15min då jag inte hade nån lust .. alls längre .. feskörde lite på gymmet innan, nej ingen bra dag .. tröstshoppade lite nödvändigheter som leos behövde att ha i sätra, 3 par byxor och lite strumpor. nån som visste om att barn växer? kom nästan som en chock :P

kom hem å leo slockande å jag hade ännu tråkigare .. jag e trött i huvudet men kroppen säger ifrån .. vill sova, vill inte sova .. åååh ..

imorgon hoppar jag över träningen på dagen och är hemma å gör INGENTING istället å sen på kvällen blir det till sätra med Leo å jag till fjärran å dansar lite. sen e det helg :p



nu ligger leo i min säng å kollar på hugo iaf å jag sitter här å kollar lite på teve ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0