tid att döda

eftersom att jag har lite tid att döda:

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: grön
färg 2: rosa
färg 3: svart

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Japp
Fått ditt hjärta krossat: Nope
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nja, det tror jag inte
Fått reda på att någon har pratat om dig: Nej
Kysst en kompis: Nej

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Har redan gjort det så nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Inget speciellt. Fick besök av mamma å pappa bara
Vilken tid vaknade du idag: 7.44
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov
Någonting som du längtar till: Midsommar
Senaste gången du träffade din pappa: Igår när vi var ute å provkörde A6an som står i mitt garage
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Det här med ekonomin skulle jag vilja ha rett upp från början
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Nja, har nog bytt några ord med en
Vad gör dig irriterad just nu: Att jag sluddrar när jag pratar (av trötthet)
Långt eller kort: Långt
Vad gillar du gällande dig själv: Hmm.. bara fåtal saker jag INTE gillar ju

DIN FÖRSTA:
Operation: Oj vilken e det då? Ögonoperationen borde det vara
Piercing: Bara hål i öronen
Tatuering: På armen
Bästa vän: Första? Måste ha varit Therese W om jag inte minns fel då. (hon fick en dotter för 5 dagar sen, grattis!)
Sport: Gymnastik (ja herregud vad jag var nörd på gymna)
Husdjur: Katt
Vaccination du minns: Minns ingen
Förälskelse: Markus hette han. Bodde i valbo, minns inte så mkt mer

Alkohol du drack: Ett glas vin..

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon.
Kramar eller pussar: Kram
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Romantisk
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0