Yes, det gick fort för Leo att somna i sän...

Yes, det gick fort för Leo att somna i sängen när han var färdiglekt. Han ropar 'täcke', sara stoppar om sen somnade han. Mkt bra teamwork. :-D Ligger i sängen nu å småfantiserar om träningen imorgon. Seer verkligen fram emot att köra slut på mig. Ska springa minst 2km ;-) Köra alla kettlebells övningar jag kan plus det vanliga. 90min aktivt i gymmet e planerat. Å vad jag ser fram emot det. Hoppas bara mitt knä håller. Har haft lite ont i det idag men vi får se. Efter träningen ska jag hämta en hylla på pappas jobb, sen till christine för en kassa kläder å kanske lite prat, sen till holmsundsallen för mer kläder och sen direkt hem för att hämta Leo. Blir lite körigt men det går nog. :-D Men än en gång, jag ser verkligen fram emot gymmet imorgon. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0